Ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα
Με τα λόγια ενός ασθενούς: «Στην κλινική μου γίναμε οικογένεια τα τελευταία 11 χρόνια, μερικές φορές ξεχνάω ακόμη και ότι έχω ΧΝΝ. Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις υπέροχες νοσηλεύτριες και όλους τους υπέροχους νοσηλευτές για την ευκαιρία που μου έδωσαν να κάνω εδώ τη θεραπεία μου».
Στο επίκεντρό μας είναι οι άνθρωποι, οι ασθενείς μας, αλλά και το προσωπικό μας. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι ασθενείς και οι συνάδελφοί μας περνούν τις ημέρες τους στην Diaverum σε ένα ζεστό και φιλικό περιβάλλον.
Ενδυναμώνοντας τους ανθρώπους
Η δυνατότητα για καινοτομία και δημιουργικότητα είναι χαρακτηριστικό όλων μας. Η εταιρική μας κουλτούρα ευνοεί την ενδυνάμωση των ανθρώπων και δίνουμε στους υπαλλήλους μας την ευκαιρία να εκφράσουν τη γνώμη τους μέσω της ετήσιας έρευνας που πραγματοποιείται. Γίνονται επίσης τακτικές ομαδικές συναντήσεις και έχουμε εισαγάγει τις αρχές του Kaizen στις κλινικές μας, που μεταφράζονται ως «αλλαγή προς το καλύτερο» και «συνεχής βελτίωση». Οποιοσδήποτε εργαζόμενος στην Diaverum, ο οποίος ασπάζεται τέτοιες έννοιες και έχει την επιθυμία να πετύχει, μπορεί να αποκτήσει μια επιτυχημένη καριέρα.
Ανοιχτή επικοινωνία
Είμαστε υπερήφανοι που ενθαρρύνουμε όλους τους εργαζόμενους να εκφράζουν τις απόψεις τους. Παράλληλα με τις ομαδικές συναντήσεις και την ετήσια διαδικασία αξιολόγησης, η πολιτική ανοικτών θυρών και η ρηχή ιεραρχία μας, προσφέρουν στους εργαζόμενους όλων των επιπέδων την ευκαιρία να συνεργαστούν με τους επικεφαλείς του οργανισμού.
Συνεχής βελτίωση
Ακούμε το προσωπικό μας και φυσικά τους ασθενείς μας. Διαθέτουμε μια δομημένη προσέγγιση για να ενεργούμε βάση των απαντήσεων που λαμβάνουμε από τις έρευνες για τους εργαζομένους μας και τις έρευνες ικανοποίησης των ασθενών - όπου είναι δυνατόν, υλοποιούμε τις ιδέες τους για βελτίωση.
Και για να διασφαλίσουμε ότι θέτουμε πραγματικά τα υψηλότερα πρότυπα, αναζητούμε επίσης εξωτερική καθοδήγηση για τη βελτίωση της ποιότητάς μας. Εκτελούμε πρόγραμμα πιστοποίησης ISO και συμμετέχουμε ενεργά στην έρευνα με επίκεντρο τον ασθενή, ώστε να διασφαλίσουμε ότι η θεραπεία μας είναι ευθυγραμμισμένη με τις τελευταίες εξελίξεις στη νεφρική φροντίδα. Προσφέρουμε στους εργαζόμενους και τους ασθενείς πρόσβαση στην εκτεταμένη βάση γνώσεών μας μέσω του προγράμματος επαγγελματικής εκπαίδευσης, d.ACADEMY.